Thursday, September 29, 2011

Video Cinta Melody OST – Aishiteru – Zivilia Band Dengan Lirik (Karaoke)

Siapa yang layan Sinetron Cinta Melody boleh la layan Video OST dengan lirik ni. Cinta Melody OST – Aishiteru by Zivilia Band – Karaoke Sinetron Cinta Melody Randy Pangalila Chelsea Olivia Lirik Lagu Aishiteru :- menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku Saat kuharus bersabar dan terus bersabar Menantikan kehadiran dirimu Entah sampai kapan aku harus [...]
(Download) E-Book, Rahsia Cari Teman Lelaki!

Sepah Juara Maharaja Lawak 2011

Kumpulan Sepah sah sebagai Juara Maharaja Lawak yang pertama. Tahniah kami ucapkan buat Jep, Shuib dan Mamat. Selaku juara mereka mendapat wang tunai RM350,000 beserta piala. Memang malam gelanggang akhir Maharaja Lawak semalam berpihak kepada sepah. Tema bebas pada persembahan pertama Sepah memang buat kami pecah perut, mengalahkan Jozan dan lain-lain peserta. Begitu juga dengan [...]
(Download) Anda Pendek? Ingin Tinggi? Klik Sini

Takziah:Fedtri Yahya Masih Sedih Isteri Keguguran

Pengacara Malaya Hari Ini, Fedtri Yahya, 30, mengakui masih berasa sedih selepas isterinya Nurul Anati Ismail, 26 mengalami keguguran bayi pertama pada 26 Julai lalu.

http://3.bp.blogspot.com/-4LkN5amq9YA/TfXskljhBmI/AAAAAAAAH7c/t8PNX_iGSg0/s1600/GUA-fedtri_Yahya_default_177485987.jpg

Peristiwa itu berlaku selepas kedua mereka pulang daripada berbulan madu di Korea.

Kata Fedtri, keguguran kandungan yang baru berusia lima minggu itu berkemungkinan disebabkan isterinya terlalu banyak bergerak ketika mereka berada di sana selama empat hari.

“Sebelum pergi berbulan madu kami sudah membuat pemeriksaan doktor terlebih dahulu, namun tiada apa-apa tanda positif yang dia mengandung.

“Setelah beberapa hari pulang kami buat pemeriksaan sendiri dan keputusannya positif, namun beberapa hari selepas itu berlaku pendarahan yang menyebabkan keguguran,” ujarnya yang ditemui pada Majlis Pelancaran Program Raya TV3 dan TV9, di sini, Khamis.

Pasangan ini telah melangsungkan perkahwinan pada 28 Mei lalu di rumah pengantin perempuan di Pengkalan Machang, Pasir Mas, Kelantan.

Biarpun masih bersedih, namun Fedtri menerima kenyataan bahawa belum dikurniakan rezeki dan menganggap ada hikmah di sebalik keguguran tersebut.

“Siapa tak sedih, semasa mendapat tahu isteri mengandung, saya fencing teruja namun saya faham bukan rezeki saya untuk menimang cahaya mata.

“Apa yang penting isteri saya selamat dan saya faham perasaan dia selepas keguguran lebih sedih berbanding saya,” ujarnya. Source: Mstar


(Download) Rahsia Berjaya Dapat Kerja Kerajaan

Mamat Sepah, Fida bakal kahwin 2012?

Bila orang kata Fida yang cun tu pair dengan mamat sepah ramai yang tak percaya.Ha..sekarang tengoklah sendiri..Gambar Mamat Sepah dan Fida dibawah diambil ketika mereka membuat rakaman rancangan Melodi Raya terbitan TV3 di PWTC, Kuala Lumpur baru-baru ini. Mereka berdua tidak segan dan malu untuk bergambar bersama ketika itu sepertinya mengiyakan episod percintaan mereka dan sekaligus tidak menghampakan permintaan jurugambar yang sememangnya sudah tahu mereka sedang dibuai asmaradana.

Mamat yang ditanya ketika itu oleh wartawan, sudah bersedia untuk berumahtangga dengan Fida yang dijangka pada tahun hadapan, 2012. Persediaan Mamat dikatakan sudah lama untuk berkahwin, dengan sebelum ini pernah bercinta dengan kumpulan rock, Butterfly iaitu Nor Adha selama 9 bulan yang akhirnya putus ditengah jalan sebelum mahu merancang perkahwinan.

Apa-apa paronomasia kita doakan gum mereka berdua, Mamat dan Sepah selamat bernikah kelak, dan hubungan mereka kekal hingga ke saat it, memandangkan perbezaan mereka yang ketara dari sudut profesion, Mamat ‘gila-gila’, Fida sopan santun.


(Download) Anda Pendek? Ingin Tinggi? Klik Sini

Nabila Huda bercerai pulak dah!

Perceraian merupakan satu perkara halal yang paling dibenci.Disangkakan bahagia selama ini bersama suami tersayang, rupa-rupanya ada ombak tsunami yang melanda bahtera rumahtangga anak kepada Amie Search yang berusia nak 3 tahun tu, Nabila Huda dengan Zaidy. Memang sesuatu yang agak mengejutkan ramai pihak. Sebab dah 2 tahun mereka mengalami masalah rumahtangga. Alahai, bulan suci ni, nak pula failkan perceraian, kan lepas lebaran jek boleh. Zzz

“Saya ke sini untuk membuat permohonan cerai kerana suami tidak mahu menceraikan saya. Saya sudah tidak mampu meneruskan perkahwinan yang berusia lebih tiga tahun ini.

“Saya tidak nafikan suami saya seorang yang baik cuma ada beberapa perkara yang menghalang saya meneruskan hidup bersamanya,” kata Nabila Huda Suhaimi yang mesra dipanggil Abil ketika ditemui di Pejabat Kadi Bahagian Perkahwinan, Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi), di sini semalam.

Dia yang terkejut kehadiran jurugambar The New Straits Times Press (M) Bhd, (NSTP) di pekarangan pejabat Jawi berkata, dia ke Jawi untuk memfailkan permohonan cerai terhadap suaminya, Zaidy Zailani, 30, bagaimanapun tidak dapat berbuat demikian kerana tidak membawa sijil nikah.

Katanya, dia mahu menyelesaikan kemelut rumah tangganya secepat mungkin kerana masalah yang membelenggu dirinya dan suami berlarutan lebih dua tahun sebelum disahkan hamil lagi.

“Apabila melahirkan anak (Keisha) saya harapkan ada perubahan dalam perhubungan kami. Bukan itu saja, memikirkan kesihatan juga membuatkan saya menangguh hasrat hati. -Via


(Download) Anda Pendek? Ingin Tinggi? Klik Sini

Zizan Raja Lawak dah Naik Tocang?

Di Media, ulasan daripada wartawan kedengaran makin tidak enak berkenaan naib juara patrician lawak sorang ni.Zizan dikatakan semakin besar kepala? Zizan dikatakan nak tunjuk ” terer” depan grownup semasa persembahan.Betul ke ni bang Zizan?Atau ada yang terasa dengan perangai Zizan ni, tapi dia tak sengaja?

http://4.bp.blogspot.com/-XW0DO80n7i4/Tazjh8HTz_I/AAAAAAAAAGI/2PkNZ_9d2IQ/s1600/zizan.jpg

Biasalah, pongid kalau dah ada nama, naik nama memang pongid akan anggap serius apa-apa pun.Cuba kalau tak popular, mau tak jadi isu paronomasia kan.Zizan menafikan perkara ni, dan mintak maap kalau ada yang dia tak perasan atau tak disengajakan.Biasalah manusia kan.Apa paronomasia jom tengok filem raya ni Hantu Bonceng lakonan Zizan dengan Juliana archaeologist yang seksi dan cun tuh!


(Download) Rahsia Berjaya Dapat Kerja Kerajaan
Related Posts with Thumbnails

Oh! Lagi Gosip Hangat :